top of page

Administratieve ondersteuning - Virtual Assistant

Vertical File Cabinet
Office Work
office supplies
Meeting room
Opening Door to Home Office
Accountant
White office organization
At Work
Sign documents
Typewriter Keys

Wat ik voor jou kan betekenen

Ik ben hier om je te ontlasten van de administratieve taken, zodat je meer tijd hebt om te focussen op wat er echt toe doet: je core business.

Ik hou ervan om structuur te brengen waar er nu misschien chaos is. Met mijn expertise kan ik je helpen om je bedrijfsadministratie in goede banen te leiden, je klanten op te volgen, je documentatie te organiseren, enz. Dit betekent dat jij je geen zorgen meer hoeft te maken over verloren tijd. Efficiëntie staat centraal: ik werken nauw samen met jou om een goede structuur te brengen, zodat zaken vlotter verlopen. Of het nu gaat om het beheren van je boekhouding, het opstellen van rapporten, het beheren van je agenda of het stroomlijnen van je communicatie, ik zorg ervoor dat alles soepel verloopt. Hierdoor heb jij de vrijheid om te doen waar je het beste in bent.

Kortom, ik ben jouw partner in het vereenvoudigen van je bedrijfsprocessen, het creëren van structuur en het vrijmaken van kostbare tijd. Met mijn administratieve ondersteuning kan jij je zich concentreren op wat er echt toe doet: het laten groeien van je bedrijf en het bereiken van je doelen.

Dit kan zowel remote of ter plaatse, afhankelijk van je noden en de diensten waarvan je wenst gebruik te maken.

Administratieve ondersteuning

Agenda beheren

E-mail beheren

Templates & documenten opmaken

Presentaties opmaken

E-books maken

Teksten nalezen

Werkprocessen optimaliseren & automatiseren

Data input

Customer Service

Klantenlijsten opschonen & updaten

Klantenbeheer / CRM

​

​

​

En meer ...

Boekhoudkundige ondersteuning

Offertes opmaken & versturen

Facturen opmaken & versturen

Onkostennota’s maken

Financiële overzichten maken

Betalingen nakijken

Facturen ingeven in boekhoudsysteem

Opvolgen van betalingen en versturen van aanmaningen indien nodig

​​

​

​

​

​

En meer ...

Prijzen

Ik vind het als VA heel belangrijk om altijd transparant te werken. Zo weet jij precies wat je aan mij hebt en wat jouw investering is.

Wanneer je besluit om te investeren in jezelf en je bedrijf en gebruik wilt maken van mijn VA diensten, heb je keuze uit twee formules.

  • Abonnement

  • Urenbundel

Abonnement

Wanneer je maandelijkse ondersteuning nodig hebt voor de groei van je bedrijf, kan je bij mij een abonnement nemen op VA uren. Zo ben je er zeker van dat ik elke week tijd voor jou reserveer, zodat er een goede werkflow ontstaat.

Hoe verloopt dit praktisch?

Wel, tijdens een gratis kennismakingsgesprek via Zoom bekijken we welk abonnement het beste bij onze samenwerking past en daarna duik ik meteen ook in de opdrachten die jij wenst uit te besteden.

BASIC

2u

per week

€130

per week, excl. BTW

 

Ik reserveer 2u per week voor jou

 

Maandabonnement:

maandelijks opzegbaar

 

Ideaal voor korte opdrachten of als je mijn service nog verder wilt uitproberen.

STANDARD

4u

per week

€260

per week, excl. BTW

 

Ik reserveer 4u per week voor jou

 

Maandabonnement:

maandelijks opzegbaar

 

Goede optie voor een basis aan administratieve ondersteuning

PREMIUM

8u

per week

€520

per week, excl. BTW

 

Ik reserveer 8u per week voor jou

 

Maandabonnement:

maandelijks opzegbaar

 

Ideaal voor een uitgebreidere administratieve ondersteuning

Urenbundel

Werk je liever niet met een abonnement, of heb je mijn ondersteuning niet elke maand nodig? Dan is een urenbundel een veel betere oplossing voor jou.

Deze uren kan je flexibel inzetten tijdens piekmomenten in je bedrijf, of bij tijdelijke projecten waarbij je hulp kan gebruiken.

Hoe verloopt dit praktisch?

Ik begin een samenwerking altijd met een gratis kennismakingsgesprek via Zoom. Zo kunnen we samen afstemmen waar je noden liggen, wat ik precies kan betekenen voor jou, en wanneer je extra ondersteuning nodig hebt.

Hierna stuur ik je de factuur voor één van de bundels hieronder. Na betaling, ga ik voor jou aan de slag.

Hou er rekening mee dat er een vervaldatum staat op de bundel.

BASIC

6u​

390

excl. BTW

​

​

2 maanden geldig

​

STANDARD

12u

€780

excl. BTW

​

​

6 maanden geldig

PREMIUM

20u

1.300

excl. BTW

​

​

6 maanden geldig

Niet zeker of ik iets voor jou zou kunnen betekenen?

Niet zeker welke formule het beste bij jouw noden past?

bottom of page